آسٹریلیا نے چوتھی مرتبہ انڈر 19 ورلڈ کپ کا ٹائٹل جیتا

آسٹریلیا کے کپتان ہیو وائبگن نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا لیکن بیٹنگ کے لیے آنے والی آسٹریلیا کی شروعات خراب رہی جو بعد میں  سنبھل گئی۔

<div class="paragraphs"><p>فائل تصویر آئی اے این ایس</p></div>

فائل تصویر آئی اے این ایس

user

یو این آئی

ہرجاس سنگھ کی 55 رنز کی نصف سنچری اور اولیور پیک کی 46 رنز کی ناٹ آؤٹ اننگز کے بعد مہالی بیئرڈمین اور راف میک ملن کی شاندار گیند بازی کی بدولت آسٹریلیا نے اتوار کو انڈر 19 ورلڈ کپ جیت لیا۔ فائنل میچ میں ہندوستان کو 79 رنز سے شکست دے کر ٹائٹل پر قبضہ کیا۔ اس کے ساتھ آسٹریلیا نے چوتھی بار انڈر 19 ورلڈ کپ کا ٹائٹل اپنے نام کیا ہے۔

254 رنز کے ہدف کے تعاقب میں ہندوستانی اننگز کا آغاز خراب رہا اور تیسرے ہی اوور میں کالم وِڈلر نے آرشین کلکرنی کو تین رنز پر ریان ہکس کے ہاتھوں کیچ آؤٹ کروا کر ہندوستان کو پہلا جھٹکا دیا۔ اس کے بعد ہندوستان کی وکٹیں وقفے وقفے سے گرتی رہیں۔ مشیر خان نے 22 رنز، کپتان ادے سہارن نے آٹھ رنز، سچن دھس نے نو رنز، پریانشو مولیا نے نو رنز اور اراویلی اونیش نے صفر رنز بنائے، راج لمبانی صفر پر پویلین لوٹ گئے۔ ایک وقت میں ہندوستان نے 31.5 اوور میں اپنے آٹھ بلے باز کھو دیے تھے۔ چھ بلے باز ڈبل فیگر میں بھی نہ پہنچ سکے۔ مروگن ابھیشیک اور نمن تیواری نے نویں وکٹ کے لیے 46 رنز کی شراکت بنا کر ہندوستان کے اسکور کو باعزت سطح پر لے جانے کی کوشش کی۔ 41ویں اوور میں کیلم وِڈلر نے مروگن ابھیشیک کو 42 رنز پر آؤٹ کر کے ہندوستان کی امیدوں کو نواں جھٹکا دیا۔ سومیا پانڈے دو رنز بنانے کے بعد آؤٹ ہوئے۔ نمن تیواری 14 رنز بنانے کے بعد ناٹ آؤٹ رہے۔ ہندوستانی اننگز 43.5 اوورز میں 174 رنز پر سمٹ گئی۔


آسٹریلیا کی جانب سے مہالی بیئرڈمین اور رافی میک ملن نے تین تین وکٹیں حاصل کیں۔ چارلی اینڈرسن اور ٹام اسٹرائیکر نے ایک ایک بلے باز کو آؤٹ کیا۔ کالم وائیڈلر نے دو وکٹیں حاصل کیں۔

اس سے قبل کل آسٹریلیا کے کپتان ہیو وائبگن نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا۔ بیٹنگ کے لیے آنے والی آسٹریلیا کی شروعات خراب رہی اور اس نے تیسرے اوور میں صرف 16 رنز کے اسکور پر سیم کونسٹاس کی پہلی وکٹ گنوا دی۔


اس کے بعد ہیری ڈکسن اور کپتان ہیو ویبگن نے اننگز کو سنبھالا اور دوسری وکٹ کے لیے 78 رنز جوڑے۔ ہیو ویبگن نے 48 رنز اور ہیری ڈکسن نے 42 رنز بنائے، ریان ہکس نے 20 رنز بنائے، چارلی اینڈرسن نے 13 رنز بنائے، ریف میک میل دو رنز بنانے کے بعد آؤٹ ہوئے اور ہرجس سنگھ 55 رنز بنانے کے بعد آؤٹ ہوئے۔ اولیور پک 46 رنز بنا کر ناٹ آؤٹ رہے اور ٹام اسٹرائیکر آٹھ رنز بنا کر ناٹ آؤٹ رہے۔ آسٹریلیا نے مقررہ 50 اوورز میں سات وکٹوں پر 253 رنز بنائے۔

ہندوستان کی جانب سے راج لمبانی نے تین وکٹیں حاصل کیں۔ نمن تیواری نے دو وکٹیں حاصل کیں۔ سومیا پانڈے اور مشیر خان نے ایک ایک بلے باز کو آؤٹ کیا۔ آسٹریلیا کی اس جیت کے ساتھ حاال ہی میں عالمی سطح پر اس کی یہ دوسری بڑی کامیابی ہے۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


;