آسٹریلیا ئی ليجنڈس پر بھاری ہیں سری لنکا کے ليجنڈس

سری لنکا کے ليجنڈس اور آسٹریلیائی ليجنڈس کے درمیان اتوار کو وانکھیڑے اسٹیڈیم میں روڈ سیفٹی ورلڈ سیریز کا دلچسپ مقابلہ ہوگا

تصویر سوشل میڈیا
تصویر سوشل میڈیا
user

یو این آئی

ممبئی: سری لنکا کے ليجنڈس اور آسٹریلیائی ليجنڈس کے درمیان اتوار کو وانکھیڑے اسٹیڈیم میں روڈ سیفٹی ورلڈ سیریز کا دلچسپ مقابلہ ہوگا۔ تلک رتنے دلشان کی کپتانی والی سری لنکائی ليجنڈس سیریز کے دوسرے میچ میں بریٹ لی کی کپتانی والی آسٹریلیا ئی ليجنڈس سے نبرد آزما ہو گي۔سری لنکا کی بلے بازی میں جارحیت اور اسٹائل کا اچھا مرکب ہے۔جہاں ایک طرف تلک رتنے دلشان جیسا آتشی بلے باز ہے تو وہیں مرون اٹاپٹو جیسا بلے باز بھی ہے ۔ ان دونوں کے علاوہ ایک اور بڑا نام ٹیم میں ہے اور وہ ہیں رومیش كالووترانا جنہوں نے حال ہی میں کہا تھا کہ اگر ان کے وقت میں ٹی -20 کرکٹ ہوتی تو وہ اس کا پورا لطف اٹھاتے۔

دوسری طرف آسٹریلیا ہے جو بین الاقوامی تجربے کے معاملے میں کاغذوں پر بلا شبہ اتنی مضبوط نہیں لگ رہی ہے، لیکن ان کے پاس بریڈ ہوج جیسا بہترین کھلاڑی ہے جس نے ٹی -20 میں اپنی جارحانہ بلے بازی دکھائی ہے۔

جب بولنگ کی بات آتی ہے تو سری لنکا کے پاس دنیا کے آل ٹائم عظیم گیند بازوں میں سے ایک مرلی دھرن ہیں جن کے نام 1347 بین الاقوامی وکٹ ہیں۔مرلی دھرن کے علاوہ سری لنکا کے پاس چمنڈا واس جیسا بولر بھی ہے۔ان دونوں کا ساتھ دینے کے لئے ٹیم کے پاس پرویز معروف اور بائیں ہاتھ کے اسپنر رنگنا ہیراتھ ہیں۔

بولنگ میں آسٹریلیا بھی کوئی کمزور نہیں ہے۔ان کے پاس بریٹ لی جیسا بولر ہے جو یقینی طور پر نئی گیند سنبھالیں گے۔لی کا ساتھ دینے کے لئے آسٹریلیا کے پاس جیسن كریجا، جیویر ڈوهرٹي اور بریٹ لی کے بھائی شین لی ہیں۔

ٹیمیں:

آسٹریلیا: بریٹ لی (کپتان)، بریڈ ہیڈن، بریٹ گريوس، جیسن كریجا، مارک كورگروو، ناتھن ريرڈن، شین لی، ٹریوس برٹ، بین لفلن، بریڈ ہوج، کلنٹ میکے، جیویر ڈوهرٹی۔

سری لنکا: تلک رتنے دلشان (کپتان)، چمنڈا واس، پرویز معروف ، مرون اٹاپٹو، مرلی دھرن، رنگنا ہیراتھ، رومیش كالووترانا ، سچترا سینانائیکے، چامرا كپوگیدرا، تھلان تسارا، اپل ملنڈا، ملنڈا ورناپورا۔