عظیم کرکٹر روجر بنّی کے بیٹے آل راؤنڈر اسٹوارٹ بنّی نے فرسٹ کلاس اور انٹرنیشنل کرکٹ کو کہا الوداع

اسٹوارٹ بنّی نے ریٹائرمنٹ کا اعلان کرتے ہوئے کرناٹک اسٹیٹ کرکٹ ایسوسی ایشن کا شکریہ بھی ادا کیا جس کی وجہ سے انہوں نے ریاست کی کرکٹ ٹیم کی کپتانی کی اور ٹرافی جیتی۔

اسٹوارٹ بنّی، تصویر آئی اے این ایس
اسٹوارٹ بنّی، تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

بنگلورو: ہندوستان کے سابق آل راؤنڈر اسٹورٹ ٹیرنس بنی نے پیر کے روز فرسٹ کلاس اور بین الاقوامی کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا اعلان کیا۔ بنی نے یہاں ایک بیان میں کہا کہ "میں آپ سب کو بتانا چاہتا ہوں کہ میں نے ریٹائر ہونے کا فیصلہ کیا ہے۔" بنی نے اپنے کرکٹ سفر میں بی سی سی آئی کے اہم رول کو تسلیم کیا اور کہا کہ برسوں تک ان کا اعتماد ان کے لئے بیش قیمتی رہا ہے۔ بنی نے کرناٹک اسٹیٹ کرکٹ ایسوسی ایشن کا بھی شکریہ ادا کیا جس کی وجہ سے انہوں نے ریاست کی کرکٹ ٹیم کی کپتانی کی اور ٹرافی جیتی۔

بنگلہ دیش کے خلاف میرپور میں چار رن پر چھ وکٹیں ون ڈے میچ میں کسی بھی ہندستانی گیند باز کی یہ بہترین کارکردگی۔ انہوں نے اپنا ٹیسٹ ڈیبیو ٹرینٹ برج میں پہلے ٹیسٹ میں کیا تھا۔ گیند بازی میں تو وہ کچھ خاص نہیں کرسکے تھے۔ گیند بازی میں تو وہ زیادہ کچھ نہ کر سکے لیکن دوسری اننگز میں انہوں نے 78 رنز کی میچ بچانے والی اننگز کھیلی۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔