پے ٹی ایم نے دی فون ٹیپ کر کے پیمنٹ کرنے کی سہولت، کارڈ اور انٹرنیٹ کی بھی ضرورت نہیں

فون کی اسکرین لاک ہو یا موبائل ڈیٹا بند ہو تب بھی ’ٹیپ ٹو پے‘ کے ذریعے پیمنٹ کرنا ممکن ہو گا، یہ سروس اینڈرائیڈ اور آئی فون دوں کے صارفین کے لئے شروع کی گئی ہے

علامتی تصویر
علامتی تصویر
user

قومی آوازبیورو

کاننئی دہلی: ڈیجیٹل پیمنٹ کی سہویات فراہم کرنے والی کمپنیاں لین دین کے طریقوں میں لگاتار تبدیلیاں لا رہی ہیں۔ اسی ضمن میں پے ٹی ایم نے ایک نئی سروس ’ٹیپ ٹو پے‘ کی شروعات کی ہے۔ ’آج تک‘ کی رپورٹ کے مطابق اس سہولت کے ذریعے مشین پر فون ٹیپ کر پیمنٹ کرنا ممکن ہوگا۔ اسے استعمال کرنے کے لئے انٹرنیٹ کی بھی ضرورت نہیں ہوگی۔

رپورٹ کے مطابق صارفین جب ’ٹیپ ٹو پے‘ سروس کا استعمال کریں گے تو اس کارڈ سے پیمنٹ ہو جائے گا جسے انہوں نے اپنے پی ٹی ایم کھاتہ کے ساتھ رجسٹرڈ کیا ہوگا۔ اس سروس کو اینڈرائیڈ اور آئی او ایس (آئی فون کا آپریٹنگ سسٹم) دنوں کے صارفین کے لئے متعارف کرایا گیا ہے۔ اس طرح سے پیمنٹ کسی بھی ایسی پی او ایس مشین پر کیا جا سکتا ہے جو این ایف سی کو سپورٹ کرتی ہے۔


کارڈ کی تفصیلات کی حفاظت کے لئے تیار کردہ اصلوں پر بھی پی ٹی ایم نے عمل کیا ہے۔ آپ جس کارڈ کا استعمال کرنا چاہیں گے، کمپنی اس 16 ڈیجٹ کے نمبر کو ایک محفوظ ٹرانزیکشن کوڈ میں بدل دی گی۔ جس کے بعد کارڈ کی تفصیلات افشاں نہیں ہو سکیں گی۔ کہیں بھی پیمنٹ کرنے کے لئے کارڈ سوائپ کرنے یا کوئی معلومات شیئر کرنے کی ضرورت نہیں پڑے گی۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔