اگلے ایک سال میں سونے کی قیمت 53 ہزار فی تولہ تک پہنچنے کا امکان!

اس سال دیوالی کے موقع پر طلب میں بھی اضافہ ہوا ہے۔ جوکھم والی جائیداد یعنی سونے میں پچھلے چند مہینوں میں زبردست اچھال دیکھا گیا ہے اور اس نے اچھا منافع دیا ہے۔

سونے کی قیمت
سونے کی قیمت
user

قومی آوازبیورو

نئی دہلی: اگلے 12 مہینوں میں گھریلو بازار میں سونے کے دام 52 سے 53 ہزار روپے فی تولہ کی بلند سطح پر پہنچنے کی امید ہے۔ سال 2021 میں سونے کی قیمتیں 47 ہزار روپے سے 49 ہزار روپے فی 10 گرام کے درمیان رہی ہیں۔

تاہم، سونے کے دام میں 2019 کے دوران 52 فیصد اور 2020 میں 25 فیصد کا اضافہ نظر آیا تھا۔ فنانشل سروسز کے نوٹ موتی لال اوسوال کے مطابق، بلین پچھلی دیوالی سے اس دیوالی تک کنسولیڈیشن موڈ میں رہا ہے اور پچھلے کچھ مہینوں میں امریکی ڈالر اور بانڈ کی پیداوار میں اتار چڑھاؤ دیکھا گیا ہے۔


بہر حال، سال کی پہلی ششماہی کے دوران، توقع سے بہتر معاشی اعداد و شمار اور امریکی فیڈرل ریزرو کے تیز رخ نے بیشتر مارکیٹ کے شرکاء کو کنارے پر رکھا ہے۔ دوسری طرف، دوسری ششماہی میں کمزور ڈیٹا سیٹ اور یو ایس فیڈ کے آؤٹ لک میں تبدیلی دیکھی گئی ہے جو ایک بار پھر سونے کی قیمتوں میں اضافہ کر سکتا ہے۔

دیوالی 2020 کے برعکس، اس سال بہت کم پابندیاں ہیں، دکانیں کھلی ہیں، اس سال کل طلب میں بھی اضافہ ہوا ہے۔ جوکھم والی جائیداد یعنی سونے میں پچھلے چند مہینوں میں زبردست اچھال دیکھا گیا ہے اور اس نے اچھا منافع دیا ہے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔