فیس بک کے شیئروں میں زبردست گراوٹ، مارک زکربرگ کو لگا جھٹکا!

فیس بک کے بانی اور چیف ایگزیکٹیو افسر مارک زکربرگ نے کہا کہ ’’ہمارے پاس ایک مضبوط سہ ماہی ہے کیونکہ ہم کاروباروں کو بڑھنے اور لوگوں سے جڑے رہنے میں مدد کرنا جاری رکھتے ہیں۔‘‘

فیس بک، تصویر آئی اے این ایس
فیس بک، تصویر آئی اے این ایس
user

قومی آوازبیورو

فیس بک کے شیئروں میں تقریباً 5 فیصد کی گراوٹ درج کی گئی ہے، کیونکہ کمپنی نے جون سہ ماہی کے لیے مضبوط نتائج سے متعلق پہلے پوسٹ کیا تھا۔ لیکن اب کمپنی اس تعلق سے اہم ترقیاتی بحران کی امید لگا رہی ہے۔ سوشل نیٹورک نے روزانہ سرگرم صارفین (ڈی اے یو) کے ساتھ 1.91 بلین میں دوسری سہ ماہی کے لیے خزانہ میں 29.08 بلین ڈالر کی اطلاع دی تھی۔

کمپنی نے بدھ کی دیر رات ایک بیان جاری کر کہا کہ ’’ہم امید کرتے ہیں کہ دوسری سہ ماہی کے شرح اضافہ کے مقابلے میں 2021 کی دوسری سہ ماہی میں دو سال کے وقفہ میں کل خزانہ کے اضافہ میں معمولی گراوٹ آئے گی۔ کمپنی کے اب عالمی سطح پر 2.9 بلین ماہانہ سرگرم صارفین (ایم اے یو) ہیں اور فی صارف اوسط خزانہ 10.12 ڈالر ہے۔


فیس بک کے بانی اور چیف ایگزیکٹیو افسر مارک زکربرگ نے کہا کہ ’’ہمارے پاس ایک مضبوط سہ ماہی ہے کیونکہ ہم کاروبار کو بڑھنے اور لوگوں سے جڑے رہنے میں مدد کرنا جاری رکھتے ہیں۔‘‘ انھوں نے مزید کہا کہ ’’میں کریئٹرس اور کمیونٹی کامرس اور میٹاورس کے ویژن کو مشہور کرنے کے لیے ایک ساتھ آنے والے اگلے کمپیوٹنگ پلیٹ فارم کی تعمیر کے لیے ہماری اہم پیش قدمیوں کو دیکھ کر پرجوش ہوں۔‘‘

فیس بک نے کہا کہ 2021 کی دوسری سہ ماہی میں اشتہار سے حاصل خزانہ میں اضافہ کے تئیں اشتہار اوسط قیمت میں 47 فیصد کی سال در سال اضافہ اور تقسیم اشتہارات کی تعداد میں 6 فیصد کا اضافہ ہوا ہے۔ کمپنی نے کہا کہ دوسری سہ ماہی کی طرح ہم امید کرتے ہیں کہ اشتہار سے حاصل خزانہ میں اضافہ اہم طور سے سال در سال اشتہار قیمت میں 2021 کے باقی حصوں میں اضافہ سے آگے بڑھے گا۔ واضح رہے کہ فیس بک کمپنی اب 63404 لوگوں کو روزگار فراہم کرتی ہے، جو 21 فیصد (سال در سال) کا اضافہ ہے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔