ایمیزون اپنے نیٹ ورک کے تمام حصوں کو مضبوط کرنے میں سرگرم

بہت سارے کاروباری افراد ایمیزون کے ذریعہ اپنے کاروبار کی تعمیر اور نشوونما کرنے میں کامیاب ہوگئے ہیں۔

تصویر آئی اے این ایس
تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

نئی دہلی: ای کامرس کمپنی ایمیزون ملک میں اپنے نیٹ ورک کے تمام حصوں کو مستحکم کرنے کے لئے مستقل طور پر کام کر رہی ہے اور اس میں اس کے مڈل مائل آپریشن کا عمل بھی شامل ہے جو سپلائی نیٹ ورک کو فراہمی کے نیٹ ورک سے جوڑتا ہے۔ کمپنی نے آج یہاں اطلاع دی ہے کہ لاجسٹک انڈسٹری میں اختراعات کے فروغ کے نئے مواقع نے مائیکرو سائز کے کاروبار کو جنم دیا ہے تاکہ وہ ہندوستانی صارفین کی خدمت میں کلیدی کردار ادا کرسکیں۔ چونکہ لوگوں کی تیز تر فراہمی کی توقع ہے، ایمیزون اپنے نیٹ ورک کے تمام حصے کو مضبوط کر رہا ہے۔

ان میں ایمیزون کے مائکرو سائز آپریشن بھی شامل ہیں، جو سپلائی نیٹ ورک کو ڈلیوری نیٹ ورک سے جوڑتا ہے۔ اس سے چھوٹے کاروباروں کو زمینی معلومات کا فائدہ دینے کی کمپنی کی صلاحیت میں اضافہ ہوا ہے اور اس طرح ایک ثالث کی حیثیت سے خدمات انجام دیتے ہوئے ملک کو جوڑنے کے لئے دو میل کے درمیان نقل و حمل کی رفتار میں اضافہ ہوا ہے۔ اس موقع سے فائدہ اٹھاتے ہوئے، بہت سارے کاروباری افراد ایمیزون کے ذریعہ اپنے کاروبار کی تعمیر اور نشوونما کرنے میں کامیاب ہوگئے ہیں۔ ہریانہ سے نریش پال شرما اور بنگلورو سے ایس کرن سنگھ ان میں سے کچھ ہیں۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔