فلم ’انوکھی‘ سے بالی ووڈ میں کم بیک کریں گے راہل رائے

جواں دلوں کی دھڑکن رہی فلم عاشقی سے اپنی شناخت بنانے والے معروف اداکار راہل رائے ایک طویل عرصے کے بعد فلم انوکھی سے ایک بار پھر بالی ووڈ میں کم بیک کرنے جا رہے ہیں

تصویر یو این آئی
تصویر یو این آئی
user

یو این آئی

پٹنہ: جواں دلوں کی دھڑکن رہی فلم عاشقی سے اپنی شناخت بنانے والے معروف اداکار راہل رائے ایک طویل عرصے کے بعد فلم انوکھی سے ایک بار پھر بالی ووڈ میں کم بیک کرنے جا رہے ہیں۔

راہل رائے نے سال 1990 میں ریلیز ہوئی مہیش بھٹ کی بلاک بسٹر فلم عاشقی سے بالی ووڈ میں اپنے کیریئر کی شروعات کی تھی، اس فلم سے راہل راتوں رات اسٹار بن گئے تھے، ندیم-شرون کی موسیقی سے سجی عاشقی کے گیت... صرف ایک صنم چاہیے عاشقی کے لئے، میں دنیا بھولا دوں گا... سمیت کئی گیت ان دنوں سب کی زبان پر تھے، جو آج بھی مقبول ہیں۔ راہل رائے کافی عرصے سے فلم انڈسٹری سے دور ہیں۔ وہ ایک بار پھر فلم انوکھی سے بالی ووڈ میں دوبارہ واپسی کرنے جا رہے ہیں۔

پٹنہ میں فلم کی شوٹنگ کے سلسلے میں آئے راہل نے بتایا کہ فلم انوکھی فیملی فلم ہےاور ناظرین کو بہت پسند آئے گی، انہوں نے کہا کہ جلد ہی ان کی کئی فلمیں ریلیز ہونے والی ہیں۔ ان میں ناظرین کو ان کے اداکاری کے مختلف کردار دیکھنے کو ملیں گے۔ انہوں نے بتایا کہ اپنے فلمی کیریئر کے دوران انہوں نے کئی فلموں میں کام کیا ہے لیکن عاشقی ان کے دل کے انتہائی قریب ہے۔ فلم کے گیت اور موسیقی آج بھی نوجوانوں کو بے حد پسند ہیں۔

فلم منفرد میں راہل کے اپوزٹ بھوجپوری فلم اداکارہ کلپنا شاہ کام کر رہی ہیں۔ کلپنا نے فلم کا حوالہ دیتے ہوئے بتایا کہ راہل رائے کے ساتھ یہ ان کی پہلی فلم ہے۔ فلم کی پوری کہانی ان پر ہی مرکوز ہے۔ یہ ایک بائیوپک فلم ہے۔ اس فلم میں انہوں نے اپنی زندگی میں بہت جدوجہد کی ہے، دوسروں کو خوشیاں دینے کے لئے اس نے کتنی تکلیفیں اٹھائی ہیں۔

فلم کے ڈائریکٹر سنجے نے بتایا کہ فلم انوکھی عام ہندی فلموں سے بالکل مختلف ہے۔ فلم میں بہار کے فنکاروں کو بھی کام کرنے کا موقع دیا گیا ہے، فلم کی شوٹنگ بہار میں حاجی پور، سونپور، بهٹا، پٹنہ سٹی کے علاوہ جھارکھنڈ کے دارالحکومت رانچی اور ممبئی میں بھی کی جائے گی۔ فلم ناظرین کی تفریح کے ساتھ ساتھ پیغام بھی دیا گیا ہے۔