اداکار سلمان خان نے کولکاتا میں ممتا بنرجی سے کی ملاقات

حکام نے بتایا کہ سلمان نے وزیر اعلیٰ کی رہائش گاہ پر تقریباً 30 منٹ گزارے۔ اداکار ایسٹ بنگال فٹ بال کلب کی صد سالہ تقریبات میں شرکت کے لیے شہر میں تھے، جو شام دیر گئے منعقد ہونے والی تھی

<div class="paragraphs"><p>تصویر سوشل میڈیا</p></div>

تصویر سوشل میڈیا

user

قومی آوازبیورو

کولکاتا: بالی ووڈ اداکار سلمان خان نے ہفتہ کے روز مغربی بنگال کی وزیر اعلیٰ ممتا بنرجی سے ان کی کالی گھاٹ رہائش گاہ پر ملاقات کی۔ سلمان خان 4.25 بجے کے قریب وزیر اعلیٰ کی رہائش گاہ پہنچے، اس دوران مداحوں کی بڑی تعداد سپر اسٹار کی ایک جھلک دیکھنے کے لیے سڑکوں پر جمع ہو گئی۔

ممتا بنرجی نے ایک فیس بک پوسٹ میں لکھا، “میں آج اپنی رہائش گاہ پر مشہور فلمی اداکار سلمان خان سے مل کر بہت خوش ہوں۔ ہم نے سنیما کی دنیا سے لے کر آرٹ، معاشرے اور لوگوں کی ترقی تک کے مختلف موضوعات پر بامعنی گفتگو کی۔ مصروف شیڈول کے درمیان یہاں آنے پر میں سلمان کا خصوصی شکریہ ادا کرتی ہوں۔ وہ بہتر صحت کے ساتھ کامیابی کی سیڑھیاں چڑھتے رہیں۔ میں اس کے مستقبل کے لیے انہیں اپنی نیک تمناؤں کا اظہار کرتی ہوں۔‘‘


حکام نے بتایا کہ سلمان نے وزیر اعلیٰ کی رہائش گاہ پر تقریباً 30 منٹ گزارے۔ اداکار ایسٹ بنگال فٹ بال کلب کی صد سالہ تقریبات میں شرکت کے لیے شہر میں تھے، جو شام دیر گئے منعقد ہونے والی تھی۔ حکام کے مطابق سلمان جس ہوٹل میں ٹھہرے ہیں وہاں سیکورٹی سخت کیے گئے ہیں۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


;