سعودی عرب اور امریکہ کے درمیان 18 معاہدوں اور تعاون کی یادداشتوں پر دستخط

سعودی عرب کے وزیر توانائی شہزادہ عبدالعزیز بن سلمان، وزیر برائے سرمایہ کاری، مواصلات اور صحت نے اپنے امریکی ہم منصوبوں کی موجودگی میں مشترکہ تعاون کے 18 معاہدوں اور یادداشتوں پر دستخط کیے ہیں

تصویر بشکریہ العربیہ ڈاٹ نیٹ
تصویر بشکریہ العربیہ ڈاٹ نیٹ
user

قومی آوازبیورو

سعودی عرب کے وزیر توانائی شہزادہ عبدالعزیز بن سلمان، وزیر برائے سرمایہ کاری، مواصلات اور صحت نے اپنے امریکی ہم منصوبوں کی موجودگی میں مشترکہ تعاون کے 18 معاہدوں اور یادداشتوں پر دستخط کیے ہیں۔

سعودی پریس ایجنسی "ایس پی اے" کی طرف سے شائع کردہ رپورٹ کے مطابق یہ معاہدے سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان کی قیادت میں "مملکت کے ویژن 2030" کی روشنی میں سامنے آئے ہیں۔ ان معاہدوں سے یہ امید پیدا ہوئی ہے کہ دونوں ممالک ایک دوسرے کے ہاں دونوں اقوام کے مفادات کی خاطر سرمایہ کاری کے مواقع پیدا کریں گے۔

دونوں فریقوں کے درمیان طے پانے والے معاہدوں میں سے 13 پر وزارت توانائی، وزارت سرمایہ کاری، رائل کمیشن برائے جبیل اور ینبع اور نجی شعبے کی متعدد کمپنیوں نے بوئنگ جیسی معروف امریکی کمپنیوں کے ایک گروپ کے ساتھ دستخط کیے تھے۔ اس کے علاوہ ایرو اسپیس انڈسٹریز، ریتھیون ڈیفنس انڈسٹریز، میڈٹرونک اور ڈیجیٹل ڈائیگناسٹک اور صحت کی دیکھ بھال کے شعبے میں IKVIA اور توانائی، سیاحت، تعلیم، مینوفیکچرنگ اور ٹیکسٹائل کے شعبوں میں تعاون کے شعبوں پر دستخط کیے گئے۔

سعودی اسپیس اتھارٹی نے امریکی خلائی ایجنسی"ناسا" کے ساتھ چاند اور مریخ کی تلاش کے لیے "آرٹیمس" کے معاہدے پر بھی دستخط کیے۔سول ایکسپلوریشن کے شعبے میں بین الاقوامی اتحاد میں شامل ہونے اور چاند، مریخ کے استعمال کے لیے سعودی خلائی ادارے نے "ناسا" کے ساتھ معاہدہ کیا۔


مواصلات اور انفارمیشن ٹیکنالوجی کی وزارت نے ڈیجیٹل ٹیکنالوجی کے شعبے میں ایک معروف کمپنی IBM کے ساتھ تعاون کی ایک یادداشت پر دستخط کیے ہیں تاکہ پانچ سال کے دوران 100,000 نوجوان مرد اور خواتین کو آٹھ اختراعی اقدامات کے حصے کے طور پر قابل بنایا جا سکے جس کا مقصد سعودی عرب کی پوزیشن کو ایک اہم حیثیت سے مضبوط کرنا ہے اور مشرق وسطی اور شمالی افریقہ کے علاقے میں ٹیکنالوجی اور جدت طرازی کا مرکز بنانا ہے۔

مواصلات اور انفارمیشن ٹیکنالوجی کی وزارت نے یو ایس نیشنل کمیونیکیشن اینڈ انفارمیشن ایڈمنسٹریشن (NTIA) کے ساتھ تعاون کی ایک یادداشت پر بھی دستخط کیے، جس میں دونوں ممالک کے درمیان ’جی فائیو اور جی6‘ ٹیکنالوجیز کے شعبوں میں تعاون شامل ہے۔

دونوں ممالک نے شفاف توانائی کے شعبوں میں شراکت داری کے معاہدے پر دستخط کیے جس میں اس شعبے میں تعاون کے شعبوں اور منصوبوں کی وضاحت اور جوہری توانائی کے پرامن استعمال میں تعاون سمیت کلین انرجی اور موسمیاتی تبدیلیوں کے فروغ میں دونوں ممالک کی کوششوں کو فروغ دینا ہے۔

سعودی اور امریکی وزارت صحت نے صحت عامہ، طبی علوم اور تحقیق کے شعبوں میں مشترکہ تعاون کی ایک یادداشت پر بھی دستخط کیے، جس کا مقصد افراد، تنظیموں اور اداروں کے درمیان صحت عامہ کے شعبوں میں موجودہ تعلقات کو مزید وسیع کرنا ہے۔

بشکریہ العربیہ ڈاٹ نیٹ

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔