سعودی عرب: 84 ہزار پھولوں سے سجا گل دستہ گینز بک میں شامل

سعودی عرب کے شہر طائف میں گلاب کے پھولوں سے سجایا دنیا کا سب سے بڑا گلدستہ گینز بک آف ورلڈ ریکارڈ میں شامل کیا گیا ہے

تصویر العربیہ ڈاٹ نیٹ
تصویر العربیہ ڈاٹ نیٹ
user

قومی آوازبیورو

الریاض: سعودی عرب کے شہر طائف میں گلاب کے پھولوں سے سجایا دنیا کا سب سے بڑا گلدستہ گینز بک آف ورلڈ ریکارڈ میں شامل کیا گیا ہے۔ طائف کے گلابوں کی اس ٹوکری نے سنہ 2018ء کے ایسے ہی ایک گل دستے کا ریکارڈ توڑ کرنیا ریکارڈ قائم کیا ہے۔

طائف گلاب کی یہ ٹوکری 12.129 میٹر لمبی، 7.98 میٹر چوڑی اور 1.297 میٹر اونچی تھی جب کہ سنگاپور کی ٹوکری کی لمبائی 9.47 میٹر، چوڑائی 6 میٹر چوڑی اوراونچائی 1.2 میٹر تھیں۔

یہ ریکارڈ طائف روز فیسٹیول کے دوسرے سیشن کےموقعے پر کیا گیا۔ گلاب میلے کی میزبانی طائف گورنری کر رہی ہے جب کہ اسے خادم الحرمین الشریفین کے مشیر اور گورنر ملکہ شہزادہ خالد الفیصل کی سرپرستی اور وزارت ثقافت کا تعاون حاصل ہے۔


دیوہیکل گلاب کی ٹوکری ایک مخصوص میکانزم سے تیار کی گئی ہے جس میں تمام پہلوؤں کو مدنظر رکھا گیا تھا، کیونکہ اس میں تقریباً 26 اقسام کے بہترین گلاب شامل تھے جن سے 84,450 گلابوں کا گلدستہ بنایا گیا تھا۔ ٹوکری کی تیاری میں لوہے، لکڑی، کارک، پلاسٹک، پی وی سی کا مواد استعمال کیا گیا تھا۔

ٹوکری کی تیاری میں طائف گورنری کے 190 سے زیادہ نوجوان مردوں اور عورتوں نے حصہ لیا اور ٹوکری کی تیاری سے لے کر اس کے اختتام تک کام کے 168 گھنٹے لگے۔

قابل ذکر ہے کہ طائف الورد فیسٹیول کے دوسرے ایڈیشن کا آغاز 6 مئی کو کیا گیا تھا اور یہ 14 دن تک جاری رہے گا۔ اس میں فنکاروں اور بینڈوں کے ایک گروپ کی شرکت کے ساتھ 50 سے زیادہ لائیو پرفارمنس اور تخلیقی پرفارمنگ آرٹس شو پیش کیے گئے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔