محفوظ عمرہ ماڈل کے نفاذ کے بعد ایک کروڑ افراد عمرہ ادا کر چکے ہیں: سعودی وزارت حج وعمرہ

نائب وزیر حج و عمرہ ڈاکٹر مشاط کے مطابق اس وقت معتمرین کی یومیہ تعداد 70 ہزار ہے جن کو آٹھ دورانیوں میں تقسیم کیا گیا ہے۔ نماز اور عمرے کے اجازت نامے "توكّلنا" ایپلی کیشن کے ذریعے جاری کیے جا رہے ہیں۔

تصویر بشکریہ العربیہ ڈاٹ نیٹ
تصویر بشکریہ العربیہ ڈاٹ نیٹ
user

قومی آوازبیورو

الریاض: سعودی وزارت حج و عمرہ کے اعلان کے مطابق محفوظ عمرہ ماڈل کے نفاذ اور زیارت کی بتدریج واپسی کے بعد سے اب تک 1 کروڑ افراد کے لیے عمرے کی ادائیگی کو ممکن بنایا گیا۔ سال 1443 ہجری کے عمرہ سیزن کے آغاز کے ساتھ ہی مختلف ممالک کے لیے جاری عمرہ ویزوں کی تعداد 12 ہزار سے تجاوز کر چکی ہے۔

وزارت حج و عمرہ کے مطابق صحت، سیکورٹی اور انتظامی امور سے متعلق منصوبوں پر عمل درآمد کے لیے متعلقہ اداروں کے ساتھ براہ راست رابطہ کاری پر کام کیا جا رہا ہے۔ مزید یہ کہ اللہ کے مہمانوں کی خدمت کے لیے ایک جامع نظام کے تحت معتمرین، زائرین اور نمازیوں کی ماہانہ تعداد کو 35 لاکھ تک پہنچانے کی کوششیں جاری ہیں۔


نائب وزیر حج و عمرہ ڈاکٹر عبدالفتاح مشاط کے مطابق اس وقت معتمرین کی یومیہ تعداد 70 ہزار ہے جن کو آٹھ دورانیوں میں تقسیم کیا گیا ہے۔ نماز اور عمرے کے اجازت نامے "توكّلنا" ایپلی کیشن کے ذریعے جاری کیے جا رہے ہیں۔

انہوں نے مزید بتایا کہ کورونا کی ویکسی نیشن کرانا، عمرے کی ادائیگی اور مسجد حرام اور مسجد نبوی میں نمازوں کی ادائیگی کے لیے بنیادی شرط ہے۔ ڈاکٹر عبدالفتاح نے باور کرایا کہ بیرون ملک سے آنے والے معتمرین کو درخواست کے ساتھ اپنے ملک کا منظور شدہ مصدقہ کورونا ویکسی نیشن سرٹفکیٹ منسلک کرنا لازم ہے۔

بشکریہ العربیہ ڈاٹ نیٹ

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔