آئی پی ایل:سمیع 4.8، جےدیو 8.4 کروڑ میں نیلام، ظہیر بنے ممبئی انڈینس کے ڈائریکٹر

آئی پی ایل کی نیلامی میں کنگز الیون پنجاب نے سمیع کو 4.8 کروڑ میں خریدا جبکہ راجستھان رائلس نے جے دیو کو 8.4 کروڑ میں خریدا ہے، ادھر ظہیر خان ممبئی انڈینس کے کرکٹ آپریشنز کے ڈائریکٹر مقرر کئے گئے ہیں۔

تصویر سوشل میڈیا
تصویر سوشل میڈیا

یو این آئی

جے پور: آسٹریلیا دورے میں ہندوستانی ٹیسٹ ٹیم کا حصہ فاسٹ بولر محمد سمیع کو یہاں منگل کو انڈین پریمیئر لیگ کی نیلامی عمل میں کنگز الیون پنجاب نے 4.8 کروڑ روپے میں خریدا جبکہ جے دیو انادكٹ کو راجستھان رائلس نے 8.4 کروڑ روپے کی بھاری قیمت دے کر اپنی ٹیم میں شامل کیا۔

سمیع کی بنیادی قیمت ایک کروڑ روپے تھی اور انہیں ان کی قیمت سے 3.6 کروڑ روپے مزید ملے۔ آسٹریلیا میں منگل کو پرتھ میں اختتام ہوئے دوسرے ٹیسٹ میں ہندستان کی شکست کے باوجود سمیع کی کارکردگی بہترین رہی تھی اور انہوں نے 56 رن پر چھ وکٹ لے کر اپنے کیریئر کا بہترین مظاہرہ کیا تھا۔

اگرچہ نیلامی کے عمل کے دوسرے مرحلے میں انادكٹ خوش قسمت رہے اور راجستھان اور دہلی نے ان پر جم کر بولی لگائی۔ فاسٹ بولر کو بالآخر راجستھان نے ان کی بنیادی قیمت 1.5 کروڑ سے کہیں زیادہ 8.4 کروڑ روپے میں خریدا۔

ابتدائی مرحلے کی نیلامی عمل میں پٹیل کو دہلی كیپٹلس نے ان کی بنیادی قیمت سے چار کروڑ روپے زیادہ خرچ کر پانچ کروڑ روپے میں اپنی ٹیم کا حصہ بنایا۔ دہلی اس بار نئے نام اور لوگو کے ساتھ 12 ویں ایڈیشن میں اتر رہی ہے۔

اگرچہ ہندوستانی ٹیم سے کافی عرصے سے باہر چل رہے آل راؤنڈر یوراج سنگھ کو دوسرے سیشن کی بولی تک کسی نے نہیں خریدا۔ ان کا بیس پرائس ایک کروڑ روپے ہے۔

ادھر، انڈین پریمیر لیگ کا تین مرتبہ خطاب جیتنے والی ممبئی انڈینس نے سابق تیز گیند باز ظہیرخان کو کرکٹ آپریشن کا ڈائرکٹر مقرر کیا ہے۔ ظہیر سال 2009، 2010 اور 2014 میں ممبئی انڈینس کی ٹیم کا حصہ رہ چکے ہیں۔ انہوں نے ممبئی کے لئے 30 میچوں میں 29 وکٹ حاصل کیے ہیں۔

اس دوران ممبئی کی ٹیم نے آئی پی ایل نیلامی سے پہلے اپنے 18 کھلاڑیوں کو ری ٹین کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ آل راؤنڈر ہاردک پانڈیا، كرنال پانڈيا، جسپريت بمراه ٹیم کے کور گروپ کا حصہ ہیں، ان کے علاوہ مینک مارکنڈے، راہل چاهر، انكل رائے، ایشان کشن، آدتیہ تارے اور سوريہ كمار یادو کو بھی ٹیم نے ری ٹین کیا ہے۔

ممبئی کی ٹیم میں کیرن پولارڈ، بین کٹنگ، ایون لوئس، جیسن بهرینڈراف اور کیوی جوڑی مشیل میكکلے نیگن اور ایڈم ملنے بھی تجربہ کار کھلاڑی ہیں اور ٹیم کے ساتھ رہیں گے جبکہ روہت شرما ممبئی کی کپتانی جاری رکھیں گے۔