روہت شرما عالمی ریکارڈ سے 8 رن دور

دوسرے نمبر پر موجود روہت شرما 89 اننگز میں 32.45 کی اوسط سے 2434 رن بنا کر ہندستانی کپتان وراٹ کوہلی کو پیچھے چھوڑ عالمی ریکارڈ بنانے سے محض آٹھ رن دور ہیں۔

Getty Images
Getty Images
user

یو این آئی

بنگلور: ہندوستانی کرکٹ ٹیم کے کپتان وراٹ کوہلی اور نائب کپتان روہت شرما دونوں ہی ٹوئنٹی 20 بین الاقوامی کرکٹ میں سب سے زیادہ ا سكوررز میں شامل ہیں اور بنگلور میں اتوار کو جنوبی افریقہ کے خلاف کھیلے جانے والے تیسرے اور آخری ٹی -20 میچ میں دونوں کے درمیان سرفہرست مقام کو لے کر سخت مقابلہ رہے گا۔

بین الاقوامی ٹوئنٹی 20 کرکٹ میں سب سے زیادہ ا سكوررز میں وراٹ 66 اننگز میں 22 نصف سنچری لگا کر 50.85 کے اوسط سے 2441 رنز بنا چکے ہیں اور فی الحال دنیا کے نمبر ایک اسکورر بنے ہوئے ہیں۔ اگرچہ دوسرے نمبر پر موجود ان کی ٹیم کے ساتھی روہت کے 89 اننگز میں 32.45 کی اوسط سے 2434 رن درج ہیں اور وہ ہندستانی کپتان کو پیچھے چھوڑ عالمی ریکارڈ بنانے سے محض آٹھ رن دور ہیں۔


ٹی -20 میں سب سے زیادہ رن ا سكوررز کے سرفہرست دو پائيدانوں پر فی الحال دنیا کے دو ہی کھلاڑیوں میں سخت مقابلہ چل رہا ہے اور وہ یہی دونوں ٹیم ساتھی ہیں۔ جہاں روہت جنوبی افریقہ کے خلاف ایم چناسوامي اسٹیڈیم میں وراٹ کو معزول کرنے کے لیے اتریں گے وہیں وراٹ بھی اپنا مقام بچانے کی کوشش کریں گے۔

31 سالہ وراٹ نے موہالی میں ہوئے دوسرے ٹی -20 میں ناٹ آوٹ 72 رن کی میچ فاتح نصف سنچری اننگز کھیلنے ہوئے روہت کو ان کے مقام سے معزول کیا تھا۔ اس میچ میں اوپنر روہت 12 رن ہی بنا سکے تھے۔ اگرچہ وراٹ کے دوبارہ اچھی اننگز کھیلنے پر روہت کیلئے ایسا کرنا ممکن نہیں رہے گا۔


اس دوران ہندستانی ٹیم کے بلے باز شکھر دھون بھی تیسرے میچ میں ٹوئنٹی 20 کرکٹ میں اوورآل اپنے 7000 رن پورے کرنا چاہتے ہیں۔ ان کے اب کل 6،996 رن درج ہیں اور انہیں اس ہندسے تک پہنچنے کے لیے صرف چار رنز کی ضرورت ہے۔ ایسا کرنے کے ساتھ وہ وراٹ، سریش رینا اور روہت کے ساتھ ٹی -20 کرکٹ میں یہ ہندسے تک پہنچنے والے چوتھے ہندستانی بلے باز بھی بن جائیں گے۔ دھون کے ٹوئنٹی 20 انٹر نیشنل کرکٹ میں 53 اننگز میں 1377 رنز درج ہیں اور وہ روہت اور وراٹ سے ابھی بہت دور ہیں۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔