انسانی حقوق کمیشن کا دہلی میٹرو کو نوٹس

کمیشن نے کہا ہے کہ دہلی میٹرو اپنے اسٹیشنوں پر خواجہ سراؤں کے لیے بنائے گئے تمام 347 بیت الخلاءپر لگے سائن بورڈ اور علامتی نشانون کوہٹائے۔

علامتی فائل تصویر آئی اے این ایس
علامتی فائل تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

قومی انسانی حقوق کمیشن نے دہلی میٹرو کو ایک نوٹس بھیج کرٹرانسجینڈرلوگوں(خواجہ سراؤں) کے لئے بنائے گئے بیت الخلاء پر لگے مبینہ طور سے گمراہ کرنے والے سائن بورڈ ہٹانے کو کہا ہے۔

ایک شکایت کا نوٹس لیتے ہوئے کمیشن نے کہا ہے کہ دہلی میٹرو اپنے اسٹیشنوں پر خواجہ سراؤں کے لیے بنائے گئے تمام 347 بیت الخلاءپر لگے سائن بورڈ اور علامتی نشانون کو چھ ہفتے کے اندر ہٹاکر اسے کارروائی رپورٹ بھیجے۔


شکایت میں کہا گیا ہے کہ بیت الخلا پر سائن بورڈز پر اوبھے لنگی لفظ لکھاہے جو گمراہ کن ہے۔ شکایت میں کمیشن سے مطالبہ کیا گیا ہے کہ وہ دہلی میٹرو کو ہدایت دے کہ وہ بیت الخلاء پر لگے سائن بورڈ پر انگریزی میں ٹرانسجنڈر پرسن اورہندی میں اس کے مساوی الفاظ لکھے جائیں۔

ابھی بیت الخلاء پر بنائے گئے علامتی نشانوں کو ہٹاکر ان کی جگہ پر ٹی لکھاجائے۔ یہ بھی مطالبہ کیا گیا ہے کہ مستقبل میں بھی اسی طرح کی اصلاحات استعمال کی جائیں۔قابل ذکر ہے کہ دہلی میٹرو نے حال ہی میں اسٹیشنوں پر ٹرانسجنڈر لوگوں کے لئے الگ سے بیت الخلاء بنایاتھا۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔