کورونا کا شدید بحران، صحت کی دیکھ بھال کے لئے یہ مشکل وقت: برطانوی وزیر صحت جاوید

جنوبی لندن کے ایک اسپتال کا دورہ کرتے ہوئے، ساجد جاوید نے کہا کہ یہ صحت کی دیکھ بھال کے لیے "مشکل وقت" ہے اور "سب سے اچھی چیز" لوگ جو کر سکتے ہیں وہ ہے کووڈ بوسٹر کی خوراک۔

ساجد جاوید، تصویر آئی اے این ایس
ساجد جاوید، تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

لندن: برطانیہ کے وزیر صحت ساجد جاوید نے کہا ہے کہ ملک میں کورونا کیسز کی بڑھتی ہوئی تعداد کے پیش نظر آنے والے چند ہفتے قومی صحت کی خدمات کے لیے مشکل ہوں گے۔ جنوبی لندن کے ایک اسپتال کا دورہ کرتے ہوئے، ساجد جاوید نے کہا کہ یہ صحت کی دیکھ بھال کے لیے "مشکل وقت" ہے اور "سب سے اچھی چیز" لوگ جو کر سکتے ہیں وہ ہے کووڈ بوسٹر کی خوراک۔

انہوں نے کہا کہ ’’اب ہم جانتے ہیں کہ اومیکرون کا خطرہ کم ہے اور ہم یقینی طور پر جانتے ہیں کہ ایک بار جب بیماری بڑھتی ہے، تو اسپتال میں داخل ہونے کا خطرہ ہوتا ہے۔ ہمارا تازہ ترین تجزیہ ظاہر کرتا ہے کہ یہ قسم ڈیلٹا سے 90 فیصد کم مہلک ہے۔‘‘ جمعہ کو جاری ہونے والے سرکاری اعداد و شمار کے مطابق برطانیہ میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران کورونا وائرس کے ایک لاکھ 78 ہزار 250 نئے کیسز رپورٹ ہوئے۔ جس کے بعد ملک میں کورونا کیسز کی تعداد 14,193,228 ہوگئی۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔