بریٹ لی پر بھاری پڑے تلک رتنے: سری لنکا لیجنڈس نے آسٹریلیا لیجنڈس کو ہرایا

ناتھن ريرڈن کی 96 رنز کی طوفانی اننگز کے باوجود آسٹریلیا لیجنڈس کو ان اکیڈمی روڈ سیفٹی ورلڈ سیریز کے اپنے پہلے میچ میں سری لنکا لیجنڈس کے ہاتھوں دلچسپ انداز میں سات رنز سے شکست کا سامنا کرنا پڑا

تصویر سوشل میدیا
تصویر سوشل میدیا
user

یو این آئی

ممبئی: ناتھن ريرڈن کی 96 رنز کی طوفانی اننگز کے باوجود آسٹریلیا لیجنڈس کو اتوار کی رات یہاں وانکھیڑے اسٹیڈیم میں کھیلے گئے ان اکیڈمی روڈ سیفٹی ورلڈ سیریز کے اپنے پہلے میچ میں سری لنکا لیجنڈس کے ہاتھوں دلچسپ انداز میں سات رنز سے شکست کا سامنا کرنا پڑا۔

سری لنکا نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے مقررہ 20 اوورز میں آٹھ وکٹ پر 161 رن کا اسکور بنایا اور پھر آسٹریلیا کو 19.5 اوور میں 154 رن پر آل آؤٹ کر دیا۔ آسٹریلیا کی شروعات خراب رہی اور ٹیم باقاعدہ وقفے پر وکٹ گنوانے کی وجہ سے ہدف سے دور رہ گئی۔

آسٹریلیا کے لئے ريرڈن نے 53 گیندوں پر نو چوکوں اور پانچ چھکے لگائے۔ ريرڈن جب تک کریز پر تھے تب تک ٹیم کی جیت کی امیدیں قائم تھیں، لیکن ان کے آؤٹ ہوتے ہی سری لنکا نے جیت اپنے نام کر لی۔ ريرڈن کے علاوہ جیویر ڈوهرٹي نے 15 اور بریڈ ہیڈن نے 10 رنز بنائے۔ باقی بلے باز دہائی کے ہندسے تک بھی نہیں پہنچ سکے۔سری لنکا کے کپتان تلک رتنے دلشان نے تین، رنگنا ہرات اور پرویز معروف نے دو دو اور چمنڈا واس اور سچترا سینانائیکے نے ایک ایک وکٹ لیا۔

سری لنکا کی اننگز میں رومیش كالووترا نا نے سب سے زیادہ 30 اور چرمی كاپو گدیرا نے 28 رنز بنائے۔ تلک رتنے دلشان نے 18، مرون اٹاپٹو نے 14، سچترا سینانائیکے نے 13 اور اجنتا مینڈس نے 17 رنز بنائے۔ آسٹریلیا کی جانب سے ڈوهرٹي، كریجا اور بریڈ ہوج نے دو دو وکٹ لئے۔